Jeruzalem@2011

Twee broers die besloten hebben om in 2010 een voettocht te maken van Baarn naar Jeruzalem.

Trekking, hiking, lange afstandwandelingen, kamperen, al deze woorden hebben een grote betekenis voor ons. Op een voettocht in Zwitserland kwam het idee om een langere voettocht te maken. Vaak kwam dit onderwerp ter sprake en fantaseerden we daarover.Het doel was toen alleen nog niet duidelijk. Totdat we het boek "Voettocht naar Jeruzalem" van Sebastian Fooz tegenkwamen. Het idee was geboren!

maandag 24 mei 2010

Mutti ontmoet!



Gisteren Mutti ontmoet! Na wat sms verkeer in Enderndorf afgesproken. En ja daar stond onze Mutti in vol ornaat met haar fiets. Bij de zeilvereniging hebben we broodjes genuttigd met een bak koffie. En Mutti heeft kennis gemaakt met de zeer vriendelijke mensen daar. Zelf hebben wij daar een nachtje geslapen op het veldje bij het meer. Hebben meegegeten en savonds hebben we voetbal gekeken. Helaas het werd geen feestje maar het was wel gezellig.

We slapen nu in een hotel met z,n drieen, wel even wennen weer in een bed te slapen. Het bed is groter dan onze tent.
Vanavond uiteten...wel even wennen en raar al die luxe om je heen. Morgen zullen we onze eigen weg weer moeten gaan. Op naar Passau....
Mutti gaat met de fiets.....dat zal haar eindpunt zijn.
Misschien een kleine laatste ontmoeting onderweg met onze lieve Mutti!

Bedankt voor de gezelligheid, we hebben ervan genoten Mutti!

Gr. de Grimpels

7 opmerkingen:

Erika zei

Gezellig klinkt het!
Leuk weer een foto te zien!
Succes jongens en vooral: Geniet ervan!
Groetjes
Luciën en Erika

Arno zei

Bedankt voor de felecitaties.
Voel me weer49
Volgend jaar feliciteer ik jullie!

Linda Bleker zei

Hi reizigers!
Mijn sms is denk ik niet aangekomen en deze site werkte niet, maar nu wel gelukkig. Ik dacht al dat het aan mij lag ;) Heel goed te lezen dat het jullie goed gaat en dat jullie lekker op weg zijn.
Geniet vooral NIET met mate!
Alle liefs, Linda

Unknown zei

Hey David en broer,

Heel veel succes in jullie wandeltripje. Geniet ervan !!!
Ik hou jullie via de site in de gaten ;-) !

Groet,
William

Marjolijn zei

Zomaar een onbekende komt jullie een hele mooie tocht wensen.

Anoniem zei

Lieve broers,
fijn dat jullie ma spontaan nog een keer zijn tegen gekomen. Ik kom net van jullie mooie plekje vandaan. Jullie hadden echt gelijk zo mooi staan die trekkershutten op Loodsmanduin. Heb genoten van het uitzicht en de prachtige omgeving.
Geniet van jullie reis, hoop nog wel wat verhalen te lezen hier. Gelukkig spreek ik ma straks als ze weer thuis is, ben benieuwd. Trouwens heb nog geen paketje ontvangen of hebben jullie het aan ma mee gegeven.
Liefs uit Baarn, jullie zus

Margriet zei

Lieve Jozua
Ik had je site opgeslagen en vanavond zag ik dat je al onderweg bent.
Heel veel succes en ik blijf je volgen.

Liefs Margriet